Malawi.....Lilongwe......Waar ligt dat ergens???

Malawi.....Lilongwe......Waar ligt dat ergens???


zaterdag 1 maart 2008

Dinsdag 26/02/2008

Woensdag 27/02/2008

Donderdag 28/02/2008

Vrijdag 29/02/2008

Deze vier dagen zal ik samen bespreken. De reden is dat er zoveel stroomstoringen waren dat werken op mijn laptop praktisch niet mogelijk was. Bij gevolg heb ik dus ook geen aparte tekstjes per dag.

Het lesgeven viel al bij al mee deze dagen. Ik heb precies het gevoel dat de maaltafels al een ietsiepietsie beter gekend zijn, of zou dit maar een illusie zijn??

Toch heb ik voor de zekerheid de maaltafels op grote papieren geschreven en opgehangen in de klas. Ik denk dat het nuttiger is dat de leerlingen staartdelingen kunnen oplossen met behulp van de maaltafellijst, dan dat ze elke keer fouten maken door hun gebrekkige kennis van de maaltafels. Door veel naar deze lijsten te kijken denk (en hoop) ik dat over enkele maanden deze lijsten overbodig gaan zijn.

Normaal ga ik morgen voor twee dagen naar het meer, samen met Jorien, Kelly en Jolien (als alles blijft zoals gepland). We zullen dus wel zien :-)

Voor de rest moet ik zeggen dat ik al veel geluk heb gehad als het op muggenbeten aankomt: ik heb er nog steeds geen gehad (ik heb er zelf nog maar 5 of zo gezien!)


EDIT: terwijl ik dit bericht aan het posten was, merkte ik toch ineens 1 muggenbeet op mijn enkel... Zucht...

Geen opmerkingen: